Wednesday, November 6, 2013

Min kjærlighet Thomas ( My Love Thomas )

English Version
I know the quality is a bit poor , but I still want to share this cute picture of my little boy Thomas. I have not had a camera when Thomas was born , so I had to borrow from someone to take pictures of him , but still I do not have many pictures of him when he was a baby, and I regret it! I bought a digital camera when he was one year old, and then I started photographing him a lot also when we were on vacation. My sweet little love was born in Norway in Fredrikstad August 1, 2010 at 9:57 p.m. and he weighed 3150 grams, a little baby doll he was. I was so afraid to hold him in my arms and afraid of doing something wrong that will hurt him . He is my first baby and I love him very much. I know he loves me very much too. He is very attached to me , and wherever I go he comes after me , holding my hand , if I am sick he comes and kisses me and cuddles me so I can get better and not be sick anymore. Now he is a three years old boy, with a big heart who loves to talk to anyone, even if he does not know them . He is a very social boy, and I like it .

Norsk Versjon
Jeg vet at kvaliteten er litt dårlig, men jeg ønsker fortsatt å dele dette søte bildet av min lille gutt Thomas. Jeg har ikke hatt kamera da Thomas ble født, så jeg måtte låne fra noen til å ta bilder av ham, men fortsatt jeg har ikke mange bilder av ham da han var baby, og jeg angrer det! Jeg kjøpte et digitalt kamera da han var ett år gammel, og da jeg begynte å fotografere ham mye og filme han mye når vi var på ferie. Min søte lille kjærlighet ble født i Norge i Fredrikstad 1 august 2010 kl 21:57 og han veide 3150 gram, en liten baby dukke han var. Jeg var så redd for å holde ham i armene mine og redd for å gjøre noe galt som vil skade ham. Han er min første baby og jeg elsker ham veldig mye. Jeg vet at han elsker meg veldig mye også. Han er veldig knyttet til meg, og uansett hvor jeg går så kommer han etter meg, holder hånden min, hvis jeg er syk kommer han og kysser meg og koser med meg slik at jeg kan bli bedre og ikke være syk lenger. Nå er han tre år gammel, stor gutt med et stort hjerte som elsker å snakke med alle, selv han ikke kjenner dem. Han er en veldig sosial gutt, og jeg liker det.
Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment